Egyszerű vasárnapi ebéd

Végre beteljesedni látszik az egyik álmunk és saját lakásba költözünk. Bár még üres a lakás, de a lényeg, a sütő az már megvan. 🙂 Gyorsan ki is kellett próbálnom, de mivel edény és hozzávalók hiányában voltam valami egyszerűt szerettem volna összedobni.

Említettem már, hogy készítettem eperlekvárt. Eljött hát az ideje, hogy megkóstoljuk. De nem akárhogyan! Apróra vágtam 3 darab kis chilli paprikát és a 2-3 evőkanálnyi lekvárhoz adtam. Egy apró hibát elkövettem. Miután kézzel apróra törtem a chillit megdörzsöltem a szám. Hát mit ne mondjak, gyönyörű csókos ajkam lett tőle 🙂

Az édes chillimártást grillezett csirkecombbal és grillezett zöldségekkel tálaltam.  A zöldségek a szokásos módon készültek volna (egy kis sóval, némi fűszerrel, meg bazsalikommal), ha kibicem nem áll elő egy szuper ötlettel. Miután meggrilleztem a cukkinit, zöldbabot, paradicsomot, paprikát és őszibarackot (ez is az ő ötlete volt, mellesleg ajánlom, hogy próbáljátok ki) vékony szelet penészes sajtot olvasztottam a tetejére. Mennyei finom lett. A barack édeskés íze jól dominált  a csípős chillimártással. Büszke is volt kibicem magára, hogy micsoda ötletei vannak. Be kell vallanom az őszibarack és a penészes sajt fergeteges párosítás.

Kategória: Sütök-főzök
Címke: , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólás